Vakansiyalar

Vəzifə : İnsan Resursları şöbəsinin baş mütəxəssisi

 

Namizədə dair tələblər:

 

·  Ali təhsil;

· Azərbaycan və İngilis dili bilikləri;

·  İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində iş təcrübəsi;

· Təlim və inkişaf sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi

· E-learning platformaları ilə iş təcrübəsi;

· Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;

· Təşəbbüskarlıq, intizamlılıq, məsuliyyətlilik, dəqiqlik və etibarlılıq;

· İnsanlara səmərəli ünsiyyət qurma və kollektivdə işləmək bacarığı.

 

Vəzifə və öhdəliklər:

 

· İnsan resursları təşəbbüsləri və sistemlərinin inkişafı və tətbiqinə dəstək göstərmək;

· Müvafiq sahədə qayda və prosedurların hazırlanmasında iştirak etmək, bu sahədə zəruri araşdırmalar aparmaq;

· Əməkdaşların təlimlərə cəlb olunması məqsədilə müvafiq tədris mərkəzləri ilə işgüzar əlaqələr yaratmaq;

· Təlimlərin təşkili və təlimləndirilmə ilə bağlı rəsmiləşdirmə işlərinin aparılması;

· MDM-in daxili prosedurlarına uyğun əməkdaşların təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;

· Müəyyən edilmiş büdcə və illik təlim planına müvafiq olaraq, aylıq təlim fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və aparmaq;

· İşçilərin inkişafı və təlim keçməsini asanlaşdırmaq üçün lazımi istiqamətlər vermək və koordinasiya etmək;

· İcra olunan təlimlərin nəticələrini qiymətləndirmək və effektivliyini ölçmək;

· Müəyyən olunmuş iş planına uyğun əməkdaşlar arasında daxili məmnuniyyət sorğusu aparmaq;

· Daxili qaydalara uyğun olaraq əməkdaşların fəaliyyətinin monitorinqinin aparılmasında iştirak etmək;

Vəzifə :  İnformasiya Texnologiyalar Departamentinin İT İnkişaf bölməsinə kiçik Sistem Analitiki

Namizədə dair tələblər:

· Ali Təhsil (İT, Kompüter elmləri, Kompyuter mühəndisliyi və ya oxşar sahədə ali təhsil)
· SQL, UML, BPMN üzrə biliklər;
· Biznes sistemlərinin işləmə prinsipləri haqqında anlayışlar;
· API-lər və sistem inteqrasiyaları üzrə anlayışlar;
· Texniki ingilis dili biliyi;
· Proqramlaşdırma dilləri ilə tanışlıq (dərin bilik olmasa da, analiz məqsədləri üçün yetərli səviyyədə).

Vəzifə və öhdəliklər:

· Biznes tələblərinin təhlili və proqram təminatı üzrə texniki tələblərin hazırlanması;
· İT sistemləri üzrə texniki sənədlərin hazırlanması;
· Məlumat axını, proseslərin idarə olunması və sistemlər arası inteqrasiyalar üzrə təhlillər aparmaq və təkliflər hazırlamaq;
· Biznes proseslərinin optimallaşdırılması üçün texniki həllər təklif etmək;
· Daxili biznes sistemləri üzrə funksional analizlərin həyata keçirilməsi;
· Proqram təminatının funksionallığını və tələblərə uyğunluğu üzrə işlərin aparılması.

Vəzifə: Maliyyə Xidmətləri Departamentinin Maliyyə Xidmətləri bölməsinin baş mütəxəssisi

 

 Əsas tələblər:

·    İqtisadi yönümlü ali təhsil;

·    Azərbaycan və xarici dil bilikləri;

·    Qiymətli kağızlar bazarı üzrə müvafiq qanunvericilik bilikləri;

·    Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;

·    Analitik düşüncə tərzi;

·    Təşəbbüskarlıq;

·    Səliqəlilik və dəqiqlik;

·    Problemləri həll etmək bacarığı;

·    Kollektivdə işləmək bacarığı.

 Vəzifə və öhdəliklər:

·    İnvestisiya şirkətləri, investisiya xidmətlərini həyata keçirən banklar, investisiya qiymətli kağızları kütləvi təklif edilən emitentlər, investisiya fondlarının depozitarları, investisiya fondlarının idarəçiləri və nominal saxlayıcılar üçün pul hesablarının açılması, aparılması və bağlanması əməliyyatların həyata keçirilməsi;

·    MDM-də açılan pul hesabları üzrə mədaxil və məxaric əməliyyatlarının keçirilməsi;

·    Qiymətli kağızlar üzrə faiz, dividend və əsas məbləğlər üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;

·    Qiymətli kağızlar üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsini tənzimləyən müvafiq sənədləşmə üzrə işlərin görülməsi;

·    Pul hesabları və qiymətli kağızlar üzrə ödənişlərlə bağlı sorğuların cavablandırılması;

·    Qanunvericiliyə uyğun olaraq Maliyyə Xidmətləri bölməsi daxilində xidməti məlumatların qorunmasını təmin etmək;

Vəzifə : Risklərin İdarəedilməsi və Komplayens şöbəsinə Komplayens üzrə baş mütəxəssis

Əsas Tələblər: 

·    İqtisadiyyat və ya hüquq sahəsində ali təhsil;

·    Azərbaycan dili, xarici dil (ingilis dili) biliyi;

·    ƏL/TMM sahəsində iş təcrübəsi;

·    Bank sahəsində minimal 3 il iş təcrübəsi

·    Beynalxalq təşkilatda iş təcrübəsi arzu olunandır

·    Analitik təhlil qabiliyyəti;

·    Təşəbbüskarıq;

·    Səliqəlilik və dəqiqlik;

·    Kollektivdə işləmək bacarığı.

·    ACAMS sertifikatı arzu olunandır

 

Vəzifə və öhdəliklər

·    MDM-nin ƏL/TMM üzrə daxili qayda, prosedur və nəzarət mexanizmlərinin layihələrini, onlara əlavə və dəyişikliklər üzrə təklifləri hazırlayır və müvafiq təsdiqdən sonra onların icrasını təşkil edir;

·    ƏL/TMM üzrə siyasət və daxili qaydalara müvafiq olaraq bu bölməyə həvalə olunmuş vəzifələri həyata keçirir;

·    Nəzarət orqanı və maliyyə monitorinqi orqanı tərəfindən tələb edilən hesabat və məlumatları hazırlayıb təqdim edir;

·    MDM-nin ƏL/TMM üzrə siyasətinə əməl edilməsinə nəzarət edir və iş prosesində siyasətdən kənarlaşma üzrə yaranan halları vaxtında müəyyənləşdirib, lazımı addımlar atır;

·    Şübhəli və qeyri-adi əməliyyatlar və hallar barədə təhlil hesabatı hazırlayır;

·    ƏL/TMM sahəsi üzrə keçirilən daxili audit nəticələrinə uyğun olaraq verilmiş tövsiyələr əsasında, nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır, razılaşdırır və icrasını təmin edir;

·    Beynəlxalq kastodianlarla əməkdaşlıq proseslərinin həyata keçirilməsində iştirak;

·   Cinayət yolu ilə əldə edilmiş əmlakın leqallaşdırılmasına və terroçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə sahəsində hüquqi aktların tələblərinə riayət edilməsi.

CV-lərinizi hr@mdm.gov.az ünvanına göndərə bilərsiniz.