Vakansiyalar

Vəzifə : İnzibatçılıq Departamentinin Satınalma bölməsinin mütəxəssisi

Əsas Tələblər:

·   Ali təhsil;
·   İxtisas üzrə sertifikatlar;
·   Dövlət satınalmasında təcrübə arzuolunandır;
·   Azərbaycan və xarici dili biliyi;
·   Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
·   Təşəbbüskarlıq;
·   Səliqəlilik və dəqiqlik;
·   Kollektivdə işləmək bacarığı.

Vəzifə və öhdəliklər :

·   Satın alınacaq malların (işlərin və xidmətlərin) qanunla tələb olunan müddətdə planlaşdırılması üçün tədbirlərin görülməsi və illik satınalma planının hazırlanmasında iştirak etmək;
·   Satın alınacaq malların (işlərin və xidmərlərin) iş həcmlərinin və şərtlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün aidiyyəti struktur bölmələrdən məlumatlar tələb etmək və almaq, layihə (texniki) tapşırıqlara dair rəy və təkliflərin vermək;
·   Alınacaq malların (işlərin və xidmərlərin) “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun tələblərinə uyğun olaraq satın alınmasının təşkili üçün sənədləşmələrin təmin edilməsi, ehtimal olunan qiymətlərin hesablanması;
·   Keçirilən satınalma müsabiqələrinin şərtlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların ümumiləşdirilərək tender komissiyasına təqdim etməsi;
·   Elan edilmiş elektron satınalma prosedurlarına nəzarət etmək, malgöndərənlərin (podratçıların) satınalma proseduru barədə suallarının cavablandırılması və satınalma prosedurlarının gedişatı barədə tender komissiyasına icmal məlumatların təqdim edilməsi;
·   Tender (kotirovka) təkliflərinin qiymətləndirilməsi və müqayisəsində iştirak etmək;
·   Zərurət olduqda satın alınması planlaşdırılan malların (işlərin və xidmərlərin) bir mənbədən satınalma metodunun tətbiqinə uyğun olub-olmamasının araşdırılması və əsaslandırılmasında iştirak etmək;
·   Müqavilələrin işlənib hazırlanmasına və idarə olunmasına nəzarət etmək;

Vəzifə : İnsan Resursları Şöbəsinin Baş Mütəxəssisi

Əsas tələblər:


·    Ali təhsil;
·    Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
·    Qanunvericilik bilikləri, Əmək məcəlləsi ilə işləmə bacarığı;
·    İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində iş təcrübəsi;
·    Təşəbbüskarıq;
·    Səliqəlilik və dəqiqlik;
·    Güclü etika və etibarlılıq
·    İR funksiyaları (ödəniş və müavinətlər, işə qəbul, təlim və inkişaf və s.)
·    Kollektivdə işləmək bacarığı.


Vəzifə və öhdəliklər:


·    İR təşəbbüsləri və sistemlərinin inkişafı və tətbiqinə dəstək etmək
·    Qaydalar və prosedurlar üzrə məsləhətlər vermək
·    İntizam və şikayət məsələlərinin idarə olunmasını dəstəkləmək
·    Qaydalar və qanuni tələblərə uyğun olaraq işçilərin qeydlərini (davamiyyət və s.) aparmaq
·    Kadr uçotunun aparılması – işə qəbul, işdən azad edilmə, yerdəyişmə, o cümlədən Elektron portala müvafiq məlumatların daxil edilməsi;
·    Əmək kitabçalarının yazılması və ayrıca kitabda uçotunun aparılması;
·    İşçilərin məzuniyyəti ilə bağlı sənədləşmənin aparılması;
·    İşçilərin əmək qabiliyyətinin müvəqqəti itirilməsi ilə bağlı müvafiq sənədləşmənin aparılması;
·    Aylıq, illik statistik kadr hesabatlarının hazırlanması;
·    Hərbi mükəlləfiyyətli əməkdaşlarının uçotunun aparılması;
·    İşçilərin işə davamiyyətinin tabel uçotunun aparılması;
·    İnsan resursları ilə əlaqədar müvafiq qovluqların hazırlanması və müvafiq qaydada arxivə təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
·    Müvafiq əmrləri və sərəncamlarının (korporativ əmrlər) hazırlanması, rəsmiləşdirilməsi və uçotunun təşkili;
·    Əməkdaşların təlimləndirilməsi məqsədilə müvafiq tədris mərkəziləri ilə işgüzar əlaqələrin qurulması;
·    Təlimlərin təşkili və təlimləndirilmə ilə bağlı rəsmiləşdirmə işlərinin aparılması;

Vəzifə : Risklərin İdarəedilməsi və Komplayens şöbəsinə ƏL/TMM üzrə məsul şəxs

Əsas Tələblər: 

·    İqtisadiyyat və ya hüquq sahəsində ali təhsil;

·    Azərbaycan dili, xarici dil (ingilis dili) biliyi;

·    ƏL/TMM sahəsində iş təcrübəsi;

·    Beynalxalq təşkilatda iş təcrübəsi arzu olunandır

·    Analitik təhlil qabiliyyəti;

·    Təşəbbüskarıq;

·    Səliqəlilik və dəqiqlik;

·    Kollektivdə işləmək bacarığı.

·    ACAMS sertifikatı arzu olunandır

 

Vəzifə və öhdəliklər

·    MDM-nin ƏL/TMM üzrə daxili qayda, prosedur və nəzarət mexanizmlərinin layihələrini, onlara əlavə və dəyişikliklər üzrə təklifləri hazırlayır və müvafiq təsdiqdən sonra onların icrasını təşkil edir;

·    ƏL/TMM üzrə siyasət və daxili qaydalara müvafiq olaraq bu bölməyə həvalə olunmuş vəzifələri həyata keçirir;

·    Nəzarət orqanı və maliyyə monitorinqi orqanı tərəfindən tələb edilən hesabat və məlumatları hazırlayıb təqdim edir;

·    MDM-nin ƏL/TMM üzrə siyasətinə əməl edilməsinə nəzarət edir və iş prosesində siyasətdən kənarlaşma üzrə yaranan halları vaxtında müəyyənləşdirib, lazımı addımlar atır;

·    Şübhəli və qeyri-adi əməliyyatlar və hallar barədə təhlil hesabatı hazırlayır;

·    ƏL/TMM sahəsi üzrə keçirilən daxili audit nəticələrinə uyğun olaraq verilmiş tövsiyələr əsasında, nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır, razılaşdırır və icrasını təmin edir;

·    Beynəlxalq kastodianlarla əməkdaşlıq proseslərinin həyata keçirilməsində iştirak;

·   Cinayət yolu ilə əldə edilmiş əmlakın leqallaşdırılmasına və terroçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə sahəsində hüquqi aktların tələblərinə riayət edilməsi.

Vəzifə : Risklərin idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis

Əsas tələblər:
·    İqtisadi yönümlü ali təhsil;
·    Azərbaycan və xarici dil biliyi (ingilis, rus dilləri);
·    Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
·    Risklərin idarə edilməsi, komplayns və ya audit sahəsində iş təcrübəsi;
·    Mülki Məcəllə, Vergi məcəlləsi, Qiymətli kağızlar bazarı, Maliyyə monitorinqi, mühasibatlıq üzrə müvafiq qanunvericilikdən məlumatlı olmaq;
·    Analitik düşüncə tərzi;
·    Təşəbbüskarıq;
·    Səliqəlilik və dəqiqlik;
·    Kollektivdə işləmək bacarığı.

Vəzifə və öhdəliklər:

·    Qiymətli kağızlarla bağlı əməliyyatlar üzrə risk amillərinin müəyyən edilməsi və bu amillər üzrə dövrü yoxlamaların aparılması;
·    Risklərin aşkarlanması və risk iştahının müəyyən edilməsi;
·    Risklər üzrə hesabatlığın təşkili, o cümlədən, yoxlamalar zamanı aşkar edilmiş şübhəli əməliyyatlar üzrə hesabatların hazırlanması, nöqsan və çatışmazlıq barədə müvafiq struktur vahidlərinin məlumatlandırılması;
·    Risklərin müəyyənləşdirilməsi məqsədilə təsnifləşdirilməsi, risk xəritəsinin tərtib edilməsi və aşkar edilmiş risklərin reyestrinin aparılması;
·    Təşkilat daxilində aparılan hər növ əməliyyat və idarəetmə sistemlərinin təhlili, lazımi tədbir və tövsiyələrin verilməsi;
·    Riskə cavab tədbirlərinin görülməsi;
·    Departamentin işinə aid olan normativ hüquqi sənədləri MDM-in digər struktur bölmələri ilə birgə hazırlanması.

Vəzifə: Maliyyə Xidmətləri Departamentinin Klirinq və Hesablaşmalar bölməsinin mütəxəssisi

 Əsas tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadi ixtisaslar üzrə);
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və ingilis dili bilikləri;
  • Qiymətli kağızlar bazarının mövcud qanunvericiliyi üzrə biliklər;
  • Analiz etmə qabiliyyəti;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə dəqiqlilik, operativlik və icraçılıq bacarığı;
  • Komandada işləmə bacarığı.

 Vəzifə və öhdəliklər:

  • Klirinq və hesablaşmalar üzrə müvafiq əməliyyatların həyata keçirilməsi;
  • Maliyyə girovu üzrə əməliyyatların aparılması;
  • Klirinq və hesablaşmalar üzrə müvafiq sənədləşmə işlərinin aparılması;
  • Klirinq və hesablaşmalar ilə bağlı sorğuların cavablandırılması;
  • Qiymətli kağızlar üzrə hesabatların hazırlanması;
  • Klirinq və hesablaşmalar üzrə beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi və müvafiq təqdimatların hazırlanması;
  • Klirinq və hesablaşmalar üzrə risklərin idarə edilməsi istiqamətində müvafiq tədbirlərin görülməsi.

CV-lərinizi hr@mdm.gov.az ünvanına göndərə bilərsiniz.