Vakansiyalar

Vəzifə: Təhlükəsizlik şöbəsinin baş mütəxəssisi (İnformasiya təhlükəsizliyi inzibatçısı)

 Əsas tələblər:

  • Müvafiq sahədə ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarıqları, texniki səviyyə;
  • Qeyd olunan sahədə minimum 3 il təcrübə;
  • Unix/Linux, Windows əməliyyat sistemləri və server həlləri üzrə bilik və təcrübə (Shell, Directory structure, Permissions, Process control, AD, Exchange, WSUS, Terminal server və s.);
  • Şəbəkə texnoloqiyaları üzrə bilik və təcrübə (Routing, SSH, FTP, SSL, VPN, VLAN, DNS və s.);
  • Virtuallaşdırma texnoloqiyaları üzrə bilik və təcrübə ( VMware vSphere, ESXi);
  • İT resursları və məlumatların arxivləşdirilməsi üzrə bilik və təcrübə.

 Vəzifə və öhdəliklər:

  • İnformasiya təhlükəsizliyi sahəsində texniki sənədlərin, siyasət və prosedurların hazırlanması, və mövcud sənədlərin yenilənməsi və tətbiq edilməsi;
  • Müvafiq qanunvericilik, SWIFT Customer Security Controls Framework, ISO 27001 beynəlxalq standartlar tələblərinə uyğunluğun təmin edilməsi;
  • İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə risk qiymətləndirmələrinin həyata keçirilməsi;
  • İT infrastrukturda olan boşluqların aşkar olunması və aradan qaldırılması üçün tədbirlərin həyata keçirilməsi;
  • Uyğunsuzluqların aşkar olunması məqsədilə mütəmadi yoxlamaların aparılması;
  • Kiber təhlükəsizlik pozuntularının və digər kiber təhlükəsizlik hadisələrinin araşdırılması;
  • Mövcud sistem və servislərin dayanıqlılığını və təhlükəsizliyini təmin etmək;
  • İnformasiya təhlükəsizlik sistemlərinin qurulması, sazlanması və monitorinqi ( Palo Alto NGFW, IPS/IDS, DLP, PAM, SIEM, EDR/XDR, WAF).

Vəzifə:  İnformasiya Texnologiyaları Departamentinin kiçik mütəxəssisi

Əsas tələblər:
•    Qiymətli kağızlar bazarında və bank sahəsində biznes proseslər üzrə iş təcrübəsi( arzuolunandır );
•    İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Riyaziyyat və ya əlaqəli sahə üzrə ali təhsil;
•    Python və Django üzrə işləmək bacarığı;
•    HTML, CSS, JavaScript, PHP (arzuolunandır), Git üzrə təməl biliklər
•    MS SQL üzrə işləmək bacarığı 
•    QA (Manual - Avtomatlaşdırılma) Test sahəsi üzrə biliklər (arzuolunandır);
•    CI/CD sahəsi üzrə biliklər;
•    Github və GitLab prosesləri kimi mənbə idarəetmə sistemləri ilə işləmək bacarığı.
•    Qeyd olunan sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
•    Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis, Rus ( arzuolunandır );

Vəzifə və öhdəlikləri:
•    Biznes proseslərin avtomatlaşdırılması;
•    Biznes proseslər üçün testlərin icra edilməsi;
•    Avtomatlaşdırılan proseslərin monitorinqinin həyata keçirilməsi;
•    Servis testlərinin avtomatlaşdırılması;
•    Alətlər və metodologiyalar ilə tanışlıq;
•    Yeni proqram təminatı hazırlanması;
•    Mövcud proqram təminatlarına texniki dəstək göstərilməsi;
•    Mövcud proqram təminatlarının inkişaf etdirilməsi;
•    Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
•    Komanda ilə işləmə bacarığı;
•    Öyrənməyə həvəsli və daim öz üzərində çalışmağı sevən.

Vəzifə : Risklərin idarə edilməsi üzrə baş mütəxəssis

Əsas tələblər:
·    İqtisadi yönümlü ali təhsil;
·    Azərbaycan və xarici dil biliyi (ingilis, rus dilləri);
·    Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
·    Risklərin idarə edilməsi, komplayns və ya audit sahəsində iş təcrübəsi;
·    Mülki Məcəllə, Vergi məcəlləsi, Qiymətli kağızlar bazarı, Maliyyə monitorinqi, mühasibatlıq üzrə müvafiq qanunvericilikdən məlumatlı olmaq;
·    Analitik düşüncə tərzi;
·    Təşəbbüskarıq;
·    Səliqəlilik və dəqiqlik;
·    Kollektivdə işləmək bacarığı.

Vəzifə və öhdəliklər:

·    Qiymətli kağızlarla bağlı əməliyyatlar üzrə risk amillərinin müəyyən edilməsi və bu amillər üzrə dövrü yoxlamaların aparılması;
·    Risklərin aşkarlanması və risk iştahının müəyyən edilməsi;
·    Risklər üzrə hesabatlığın təşkili, o cümlədən, yoxlamalar zamanı aşkar edilmiş şübhəli əməliyyatlar üzrə hesabatların hazırlanması, nöqsan və çatışmazlıq barədə müvafiq struktur vahidlərinin məlumatlandırılması;
·    Risklərin müəyyənləşdirilməsi məqsədilə təsnifləşdirilməsi, risk xəritəsinin tərtib edilməsi və aşkar edilmiş risklərin reyestrinin aparılması;
·    Təşkilat daxilində aparılan hər növ əməliyyat və idarəetmə sistemlərinin təhlili, lazımi tədbir və tövsiyələrin verilməsi;
·    Riskə cavab tədbirlərinin görülməsi;
·    Departamentin işinə aid olan normativ hüquqi sənədləri MDM-in digər struktur bölmələri ilə birgə hazırlanması.

Vəzifə : Katib - Referent

Əsas tələblər :

   · Ali təhsil;
   · Azərbaycan dili biliyi;
   · Xarici dil bilikləri (arzuolunandır);
   · Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
   · Təşəbbüskarıq;
   · Səliqəlilik və dəqiqlik;
   · Kollektivdə işləmək bacarığı;

   Vəzifə və öhdəliklər :

   · Daxil olan məktubları yoxlayıb İdarə Heyəti sədrinə təqdim etmək; 
   · İdarə Heyəti sədrini telefon bağlantılarını həyata keçirdir, yerində olmadığı hallarda daxil olan zənglərin qeydiyyatıını aparır və bu barədə İdarə Heyətinin sədri yerinə gəldiyində məlumat vermək;
   · Tələb olunan işçiləri İdarə Heyətinin sədri ilə əlaqələndirmək;
   · İdarə Heyətinin sədrinin təlimatı ilə müvafiq sənədləri çap və tərcümə etmək;
   · Müəssisəyə daxil olan (e-mail, poçt və s.) və çıxan sənədləri qəbul etmək , qeydiyyatını aparmaq və istiqamət üzrə yönləndirmək;
   · Gündəlik kargüzarlıq və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi, icrasına nəzarət.

CV-lərinizi hr@mdm.gov.az ünvanına göndərə bilərsiniz.